دیوار بزرگ چین تنها سازه ی دست بشر که از کره ی ماه با چشم غیر مسلح قابل رویت است

دیوار چین که یکی از هفت اعجاز جهان شمرده می‌شود، در جهان به لحاظ زمان ساخت طولانی‌ترین و بزرگترین نظام مهندسی تدافعی در قدیم است.

بهترین عکسها از دیوار چین

بهترین عکسها از دیوار چین

بهترین عکسها از دیوار چین

بهترین عکسها از دیوار چین

بهترین عکسها از دیوار چین

نظرات 4 + ارسال نظر
رهامی یکشنبه 7 شهریور 1395 ساعت 04:13 ب.ظ

سلام اقای عصمتی از نامی ادرستون رو گرفتم من علی رهامی در هاشمی نژاد 1 هستم تو نصر باهم بودیم امیدوارم شاد باشید

سلام علی آقا وقتی با دوستان قدیمی ارتباط پیدا می کنم خیلی خوشحال میشم وخاطرات گذشته دوباره زنده میشه مخصوصا که شاهد موفقیت دوستان عزیز هستم انشاالاه روز به روز هرچه بیشتر موفق باشید به دوستان دیگر هم اطلاع رسانی کنید

نامی جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 11:34 ق.ظ

چشم من هاشمی نژاد 1 هستم تازه وبلاگ زدین خیلی خوبه

با سلام موفق باشی انشاالاه وقتی از بچه های قدیمی خبری میشه خیلی خوشحال میشم وخاطرات گذشته دوباره تازه میشه یک سالی میشه وبلاگ زدم وبیشتر در ایام کلاسها برا بچه ها آزمون میزارم به بقیه ی دوستان هم آدرس وبلاگو بگو

نامی پنج‌شنبه 4 شهریور 1395 ساعت 08:02 ب.ظ

به به اقای عصمتی سلام استاد چطورین منو تیزهوشان سال سوم راهنمایی توی مبتکران را یادتون هست همیشه تستاتون رو 80 به بالا می زدم فقط می خواستم حالتون رو بپرسم

سلا م چطوری خوشحال شدم از خودت برام بگو کجایی کدوم مرکز وسال چندم هستی دوستان قدیمی وقتی به ما سر میزنن خوشحال میشم

مهلا چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 01:55 ب.ظ

خبلی زیباست ممنونم از وبلاگ زیبا و پرمعناتون

تشکر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.