پیام

دوستان عزیز ششمی   آزمون جامع  تیزهوشان  با پاسخنامه  تشریحی  تقدیم  شما خوبان 


                           ecoscience

چه کسی اولین دانلود    (  نظر بدید )

نظرات 5 + ارسال نظر
@@ سه‌شنبه 11 آبان 1395 ساعت 01:41 ب.ظ

اقای عصمتی 5 نفر برتر آزمون یکشنبه رو کی اعلام می کنید
کلاس تقویتی رومیگم

پاسخنامه ها صحیح بشه اعلام میکنم

دانش آموز ! سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 11:29 ب.ظ

مثل اینکه پسرا توی تکنولژی جلوتر از ماهستن . من که دیر رسیدم به ازمون

از پنجشنبه تا دو شنبه آزمون روی سایت بوده

بهنوش یکشنبه 2 آبان 1395 ساعت 10:19 ب.ظ

مرسی اقای عصمتی عالی بود

ممنون انشاالاه مفید بوده باشد

علی روح بخش پنج‌شنبه 29 مهر 1395 ساعت 10:11 ب.ظ http://kodd.blogsky.com

جدی یعنی من اولین نفر تو کل مدرسه ازمون رو دانلود کردم ؟.من الان تمام سوالات رو جواب دادم با پا سخنامه هم صحیح کردم خیلی عالی بود ممنون

آفرین علی آقا اگر همینطور جدی باشی حتما موفق میشی

علی روح بخش پنج‌شنبه 29 مهر 1395 ساعت 07:45 ب.ظ http://parm1395.blogsky.com

سلام اقای عصمتی ممنون برای ازمون

علی آقا نفر اول شدی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.