آزمون جامع تیزهوشان شماره ی 5 ششم

     آزمون جامع تیزهوشان 



          شماره ی 5 ششم

                                       

                                                        ecoscience

نظرات 4 + ارسال نظر
پوریا بابایی چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 12:13 ب.ظ http://eco sience blog sky

اقا من دانلود کردم
....
...
..
.

Sara Jahanpour شنبه 29 آبان 1395 ساعت 02:51 ب.ظ

آقای عصمتی ممنون . آزمون جامع هایی که برامون می زارین خیلی مفید هستن و تو خیلی امتحانا کمکمون می کنن.

ممنون سارا خانم انشالاه تلاشتو بیشتر کنی تا هدف راهی نیست

کارن صفرزاده پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 07:57 ب.ظ

اقای عصمتی من سوالات را دانلود کردم.

سوم شدی

mahdi asadi پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 07:37 ب.ظ http://parm1395.blogsky.com

سلام آقای عصمتی خسته نباشید.
باتشکر فراوان از شما که اینقدر به فکر ما هستید و هر هفته برای ما این آزمون های جامع رو که میتونن خیلی برای ما مهم باشند رو میزارید.ازتون متشکرم و امیدوارم که بنونم این زحمات شما رو با قبول شدن در آزمون تیز هوشان و مقام آوردن در آزمون های کشوری جبران کنم.
باتشکر فراوان از شما.

دوم شدی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.