المپیاد ریاضی استرالیا پنجم وششم

      

       








المپیاد ریاضی استرالیا پنجم وششم

ecoscience

 










نظرات 6 + ارسال نظر
زارع یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 10:38 ب.ظ

با سلام جناب اقای عصمتی لطفا کتاب شیمی و فیزیک

دوره راهنمایی واله (تتا) را بیارید اگه می شود

فردا دوشنبه برگه هفته پیش را حل کنید با تشکر

زارع - مبتکران

چشم

یگانه فخر عالمی یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 06:28 ب.ظ http://gravatar.com

سلام اقای عصمتی من یگانه فخرعالمی هستم درکلاس های رز مبتکران. من نتوانستم المپیادریاضی ششم تان را دانلود کنم.

بچه ها همه دانلود کردند

فائزه جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 09:01 ب.ظ

باسلام ممنون می شوم آزمون 1و2راارسال کنید

شماره ی 2 را با پاسخ فرستادم

علی پورمهدی جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 06:00 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید
آقای عصمتی ممنون میشم تمام آزمونها رو برام بفرستین.
با تشکر.

شماره ی 12 رو فرستادم

زارع جمعه 25 دی 1394 ساعت 11:23 ق.ظ

اقای عصمتی پس یادتون نره روز دوشنبه کتاب شیمی و فیزیک واله رو بیارید مبتکران پسرانه


راستی اقا ازمون رو خوب دادم 3تا غلط دارم

آفرین

Mojtaba شنبه 19 دی 1394 ساعت 10:19 ق.ظ

استاد عصمتی سلام این هفته آزمون بزارین لطفا من به نمرش نیاز دارم خواهش میکنم بزارین واقعا به نمرش نیاز دارم با تشکر

ازهفته ی آینده اول بهمن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.