کلید اولیه آزمون ورودی نهم به دهم سال 96-95

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدی چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 08:32 ب.ظ

اقا ما هم حسودی کردیم ما هم ممنونیم که استاد ما بودید

با سلام ممنون ازشما همه ی شما با عث افتخار ما هستید

با سلام به شما استاد عزیز و گرانمایه ایران زمین بسیار
ممنون هستم که به من گدای علم فرصتی دادید تا از چشمه علم شما نوشیده و در باغ دانش شما قدم زده باشم امیدوارم که حداقل شکوفه های لبخند که تازه
باز شده اند همیشه بر لبان شما استاد عزیز باقی بماند و نمی دانستم اگر من شما استاد خوب را نمی دیدم
به این مکان می رسیدم که به خودم افتخار کنم
راستی دوستم زارع به شما استاد خوب سلام رساند و تشکر بسیار کرد با عرض بهترین خداحافظی به شما استاد محترم خدا نگه دار و بهترین ارزو ها را برای شما دارم بدرود تا دیدار بعد خدا نگه دار



دانش اموز خوب شما فرشاد پیاده

سلام آقا فرشاد بسیار خوشحالم از رضایت شما عزیزان منهم به وجود شاگردانی چون شما افتخار میکنم انشاالاه شاهد موفقیت های بزرگ شما عزیزان در آینده باشم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.