,وارد کردن نیرو


کدامیک بر ماشین نیرو وارد می کنند

نظرات 9 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 10 تیر 1395 ساعت 03:02 ب.ظ

سلام
من از زحماتی که برای قبولی دوستان کشیدید سپاسگزارم
اما یک نقد دارم.
من آقای زارع را نمی شناسم اما مطمئنا استفاده از لفظ استاد برای ایشان که هنوز دانش آموزند کار مطلوبی نیست.
البته از نظر لطف شما و تواضع و توجه شما کاملا آگاهم و در آن شکی نیست.
موفق باشید

سلام آقا سعید از تهران من امیدوار بودم خبر قبولی شمارا هم می داشتم اما میدانم که امسال درتهران تیزهوشان نهم به دهم حذف شده بود ممنون از نقد شما ولی من از باب تعارف گفتم از دقت نظر شما متشکرم انشالاه موفقیت ها ی بعدی برای شما

محمدی پنج‌شنبه 10 تیر 1395 ساعت 09:51 ق.ظ

سلام اقای عصمتی من توانستم در ازمون تیزهوشان رشته انسانی 3 قیول
شم : راستی اقا زارع هم انسانی قبول شد

سلام خیلی خوشحال شدم انشالاه موفقیت های بیشتر

احمدرضا بهادری پور چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 11:48 ب.ظ http://ahmadzerang.blogsky.com

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما دبیر گرامی و محترم جناب آقای عصمتی به لطف راهنمایی ها و تلاش های بی دریغ و دلسوزانه شما توانستم در دبیرستان هاشمی نژاد 4 قبول بشم.

سلام احمد رضا ی عزیز بسیار خوشحال شدم نتیجه کار وتلاش شما بود موفق باشی من روزای شنبه با بچه های نهم مبتکران در سیدرضی کلاس دارم حتما یه سری بزن خوشحال میشم

زارع سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 10:59 ب.ظ

ممنون اقا لطف دارید حتما می یام

ممنون زحمت می کشی

زارع سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 10:19 ب.ظ

نیروی شخص با نیرویی که کامیون به او وارد می کند برابر است و هیچکدام حرکت نمی کنند پس مجموع نیروها برابر صفر است به عبارتی چون شخص وارد کننده نیرو با کامیون یک جسم بحساب می آیند برآیند نیروها(نیروی عمل و عکس العمل) صفر است زیرا یک جسم نمی تواند بر خودش نیرو وارد کند.

سلام علی آقا چه خبر دلم برات تنگ شده من روزای شنبه با بچه های مبتکران نهم در سید رضی 31 کلاس تیزهوشان دارم یه سری بزن خوشحال میشم شما ماشاالاه استاد شدی

رهامی سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 03:08 ب.ظ

اوه اقای زارع شاگرد اول مدرسه بود می شناسمش و برای اون سوال خیر

سلام اسم کوچکتو بنویس در ضمن ما در مبتکران کلاس تیزهوشان نهم از اول تیر ماه دایر نمودیم

erfan سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 12:40 ق.ظ

سلام
متشکرم از نوع وبلاگ
به نظر من نیرو شخص سواره کاملا به هدر می رود و تاثیری ندارد.
عرفان- تهران

ممنون آقا عرفان که نظر دادی کاملا درست است شخص سوار کامیون با کامیون یک جسم بحساب می آید ویک جسم نمی تواند بر خودش نیرو وارد کند اگه مدرسه وکلاس خودتو بنویسی لطف کردی

e دوشنبه 7 تیر 1395 ساعت 04:38 ب.ظ

با سلام مردی که داره هول می ده نیرویی برابر
به کامیون وارد می کند یعنی نیروش با کامیون
برابر است ( کنش و واکنش)

ممنون از نظرشما : منظور نیروی کارگری که بالای کامیون سوار است چیست آیا تاثیری در هول دادن دارد ؟ درضمن لطف می کنید اگر نام وکلاس ومدرسه وشهر خودرا مرقوم بفرمایید

رهامی دوشنبه 7 تیر 1395 ساعت 04:23 ب.ظ

من رهامی هستم دانش اموز مشهد مدرسه امام رضا

اونی که داره هول می دهد نیرویی برابر با ماشین دارد کنش و واکنش

ممنون از اظهار نظر شما : ما دوستا ن زیادی از امام رضا داشتیم وداریم از جمله آقای زارع سال نهم گذشته کارگر سوار کامیون نقشی در هول دادن دارد یا خیر وبه چه دلیل ؟ در ضمن کلاس ات را اعلام نکردی با ما باشید برنامه های زیاد برای شما داریم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.