کلید نهایی نمونه خراسان رضوی متوسطه ی اول ودوم



همانطور که خدمت دوستان اعلام کرده بودیم  پاسخ سوال  20 از نمونه  متوسطه ی دوم  گزینه ی  2  میشود  که در کلید نهایی  اعمال شد

نظرات 3 + ارسال نظر
زارع چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 11:11 ب.ظ

خواهش می کنم وظیفه خودم دونستم که به شما استاد خوب تبریک بگم و حسابی دوست دارم شنبه به پیشتان بیایم انشالله اگر خدا بخواهد به دیدارتان بیام

ممنون زحمت می کشی

زارع: تبریک عید چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 01:06 ق.ظ

پس از عرض صادقانه ترین سلام ها از ارتفاع بلندترین درود ها سلام به شما استاد عزیز .شب از نیمه گذشته ومن بر خیال شما خیره شدم وبه این فکر می کردم اگر دیدار مکاشفه با شما استاد خوب نمی رسید چه کسی می توانست جنازه بادکرده احساس مرا شناسایی کند
شب تان خوش وامیدوارم سرنوشت و زمان زود همدیگر را پیدا و من را دوباره با شما استاد خوب دعوت کنند . عیدتان مبارک. دانش اموزتان زارع

عید شما هم مبارک عزیزم انشاالاه شاهد موفقیت های بیشتری از شما در آینده باشیم داشتن دانشاموزانی چون شما مایه ی افتخار ماست

رفسنجانی مبتکران مشهد یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 04:07 ب.ظ

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی ، رمضان نیری در این خصوص اظهار داشت : پس از برگزاری این آزمون پاسخنامه ها اسکن و موردبررسی و تصحیح قرار گرفت .
وی افزود: در نهایت بامداد روز یکشنبه ۱۳ تیرماه نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره اول متوسطه استان از طریق سامانهsampad.khedu.ir اعلام خواهد شد و پذیرفته شدگان ‌در این آزمون از تاریخ ۲۳ تیرماه لغایت ۲۰ مرداد ماه ۹۵ زمان دارند برای ثبت نام به مراکزی که در آن پذیرفته شده اند مراجعه کنند.
وی افزود: کارنامه عملکرد دانش آموزان پذیرفته نشده در این آزمون از تاریخ ۲۱ تیرماه در ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها، مناطق و نواحی محل تحصیل دانش آموز قابل ارائه خواهد بود.
نیری همچنین از اعلام نتیجه آزمون ورودی دانش آموزان متقاضی تحصیل در مدارس نمونه دولتی استان در مقطع متوسطه دوم در هفته آتی خبر داد

ممنون ومتشکر از دوست عزیز آقای رفسنجانی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.