اوج زیبایی

تصویر این اسب به عنوان زیباترین اسب جهان در کتاب گینس ثبت شده است.
عکس زیباترین اسب جهان در کتاب گینس
نظرات 3 + ارسال نظر
سوفیاشهریوری یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 10:13 ب.ظ http://www.conscience

با سلام خانم شجاع نجفی ۱۰۰درصد نشدند

درسته شجاع نجفی 100 در صد شدند مرسی که گفتی اصلاح میکنم

سعید شنبه 9 مرداد 1395 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام آقا معلم

سعید هستم از تهران، چند وقت پیش بابت سوالات نمونه از شما تشکر کردم.
فراموش که نکردید؟

با سلام آقا سعید حواسم هست برا همین پرسیدم هرجا هستی موفق وتندرست باشی

سعید پنج‌شنبه 7 مرداد 1395 ساعت 11:54 ب.ظ

سلام آقای عصمتی گرامی
ممنون از مطالب جدید

ماشا.. شما هنوز با انرژی هستید. ببخشید سن شما چقدره و چه سالی بازنشست شدید؟
انشا.. همیشه شاد و سلامت باشید
سعید/تهران

سلام آقا سعید ازاینکه بما سر می زنی خیلی خوشحالم از خودت بگو چه رشته وچه مدرسه ای رفتی من حدود شصت سالمه وسال 84 باز نشست شدم اما به لطف بچه های خوبی مثل شما همیشه ازشما ها انرژی میگیرم والان هم در چندین دبیرستان غیر دولتی و آموزشگاه مشغول تدریس هستم موفق باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.