باور نکردنی

عکس‌هایی از شهرهای بزرگ نیویورک، لاس وگاس، لندن، سیدنی و بارسلونا تهیه شده و در کتاب AIR به عنوان جدیدترین و بهترین تصاویر هوایی جذاب، جمع‌آوری شده است.

به گفته‌ی عکاس این عکس های بسیار جالب، این یک تجربه ی هیجان انگیز و یک زاویه ی دید عجیب از شهرهاست.

وی تاکید کرد که وقتی روی زمین هستید با جزییات اطرافتان سرگرم می‌شوید و در سر و صدا و چیزهای بزرگ و کوچک اطراف، غرق می‌شوید اما وقتی در فاصله‌ی چندهزار پایی هستید، حس می‌کنید همه چیز در چنگ شماست و قطعا حس ارتباط بیشتری نسبت به شهر و مردم آن پیدا خواهید کرد و این انرژی واقعا قابل لمس خواهد بود.

این عکاس فرانسوی امریکایی، می‌گوید، درکودکی هربار که  با هواپیما  پرواز می‌کردم، این دنیای کوچک را از شیشه‌ پنجره هواپیما نگاه می‌کردم ولی واقعیت این است که این تصاویر خیلی زیباتر از آن است که از هواپیما می‌بینیم.
 


سیدنی، استرالیا در شب در ارتفاع 12000پایی


شیکاگو


برلین


لندن، رودخانه تایمز


نیویورک، عکاس می‌گوید: این تصاویر، مثل سیناپس های مغز، چیپ ها یا مادربورد کامپیوتر است


لس آنجلس


لاس وگاس، یکی از نورانی ترین شهرها در کنار تاریکی های صحرای نوادا


فلوردیدا، میامی


بارسلونا، یکی از شهرهای مورد علاقه عکاس، به این دلیل که بافت مرکزی و قدیمی شهر، به خوبی از بافت مدرن اطراف آن قابل تشخیص است


سان فرانسیسکو
نظرات 2 + ارسال نظر
Yazdani یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 09:29 ب.ظ

با سلام
تازه برگشتم و تهران هستم.
انشا.. هر زمان توفیق مشهد ایجاد شد خبرتان می کنم.

خوشحال میشم توفیق زیارت شما را پیدا کنم

yazdani یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 03:36 ب.ظ

سلام جناب عصمتی

تصاویر بسیار خوبی هستند.
من به برخی از این شهرها سفر کرده ام. نیویورک از همه این شهرها برتر است.
به امید دیدار
یزدانی

سلام یزدانی عزیز بسیار خوشحالم که به ما سر میزنی جسارتا شما الان ایران هستید یا خارج کشور انشالاه یه روزی موفق به زیارت شما بشوم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.