کتاب استعداد تحلیلی برای شما عزیزان

 دانلود کتاب استعداد تحلیلی 



      تیزهوشان ششم


    ecoscience

  

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 08:08 ب.ظ

سلام عصمتی
حسین هستم از تیزهوشان تهران
ممنون از قرار دادن مطالب روی وبلاگ
یک سوال
شما با افراد دانشگاهی هم سروکار دارید؟ از مطالبی که سطح بالاتر از کتاب است و احیانا از دوستان دانشگاهی یاد می گیرید برای دانش آموزان مطرح می کنید؟
ما معلمی داریم که همانند شما علاقمند هستند و با فوق لیسانس و دکتری رابطه کامل دارند.

سلام حسین جان من دبیر علوم سالهای6و 7 و8و9 شهر مشهد هستم وبیشتر در سطح تیزهوشان کار میکنم ومطالب رو از کتب وآزمونهای مختلف ونیز از تجربیات خودم استفاده میکنم انشاالاه واسه شما مفید بوده باشد

مهدی حمیدی فر چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 08:05 ق.ظ

با سلام استاد

خسته نباشید

ممنون از لطف حضرتعالی

کتاب ناقص می باشد و از آزمون دو به بعد وجود ندارد ،لطفا بررسی نمایید .

ممنون از اطلاعتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.